Xeografía do rostro: Tatsuo Suzuki

 

Tatsuo Suzuki

portrait72

http://justatoy.pixyblog.com/entry/portrait72

Cantas singraduras debuxou o tempo nos rostros! Este, metáfora da vida: camiños paralelos, que deixan sucos-pegadas, que non sabemos se fan rir ou chorar; congostras que se xuntan en encrucilladas, fondas como a vida vivida. O tempo a escribir caligrafías nas faces de todos os tempos. O tempo, esa abstracción que se torna en trazo marcado a lume.

Escollín esta foto, chamoume a atención polo detalle que contén. Conta, narra polo miúdo. E fainos ollar, atrápanos.

Advertisements

3 thoughts on “Xeografía do rostro: Tatsuo Suzuki

  1. Gústanme as fotografías dos rostros. Esta pareceume especialmente expresiva. Encontreina a través dun blog que ofrece imaxes da cidade, e un dos fotógrafos que expón o seu traballo é este xaponés. Envexo esa capacidade de amosar imaxes especiais. O blog, Shoot the Street recolle sempre a foto do día, a imaxe do día. Penso que está moi ben e ademais permite descubrir fotógrafos e fotógrafas novas. E nas fotografías hai mil e unha historias posibles. Á parte das dos rostros, tamén me encantan as que amosan moito colorido.
    Con respecto ao que di Zeltia, é certo que tanto a luz como a sombra están neles. Pode ser que estea rindo, pode ser que estea chorando… Hai unha indefinición moi suxerente.
    Grazas polos comentarios.
    Apertas.

    Me gustan las fotografías de los rostros. Esta me pareció especialmente expresiva. La encontré a través de un blog que ofrece imágenes de la ciudad, y uno de los fotógrafos que expone su trabajo es este japonés. Envidio esa capacidad de mostrar imágenes especiales. El blog, Shoot the Street recoge siempre la foto del día, la imagen del día. Pienso que está muy bien y además permite descubrir fotógrafos y fotógrafas jóvenes. Y en las fotografías hay mil y una historias posibles. Además de las de los rostros, también me encantan las que muestran mucho colorido.

    Con respeto a lo que dice Zeltia, es cierto que tanto la luz como la sombra están en ellos. Pode ser que esté riendo, pode ser que esté llorando… Hay una indefinición muy suxerente.
    Gracias por los comentarios.
    Abrazos.

  2. Buena elección.
    Al ver esta fotografía se puede descubrir que vivir es ésto: ver pasar los días y en general, el tiempo para no dejar de sonreír a pesar de lo sufrido…
    pero sobre todo no perder la sonrisa en contra de lo que muchos opinan acerca de sentir y subsistir.

    Me gustó esta fotografía y tu reflexión.

    un abrazo
    🙂

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s