O HEMICICLO DOS SIMIOS

 A imaxe tireina da páxina dun graffitero inglés, BANKSY, recoñecido a nivel mundial e que, entre outras obras, ten no seu haber graffitis no muro das “lamentacións” de Palestina. A súa obra é marabillosa, impactante, e podédela ver na súa páxina http://www.banksy.co.uk/indoors/questiontime.html

Hoxe chamoume especialmente a atención esta obra polo que ten de actualidade no país no que vivimos. 

Poético, crítico, irónico…

Outra imaxe del

http://isopixel.net/archivo/2011/09/mural-de-bansky-en-una-galeria-de-berlin/

“Every picture tells a lie!” (Cada imaxe conta unha mentira), mural pintado en Berlín no 2003 e recentemente restaurado por unha galería de Berlín, Galería Kuenstlerhaus Bethanien (http://www.bethanien.de)

3 thoughts on “O HEMICICLO DOS SIMIOS

  1. Onte descubrino. E fíxome tremenda ilusión. Son coma os nenos, descubro algo que me chama a atención e quedo máis feliz que se me regalasen un globo…

    • Agora estou entusiasmada co mundo do graffiti, e adiante. Penso que necesita ser (esta arte) máis valorada e tida en conta. É a arte do pobo, a democracia da arte, a arte pola arte (pois de que viven os graffiteros??), a arte na rúa, dos cidadáns… Temos que comezar a tomar conciencia de que unha cousa é bandalismo (como en todo), que o que me fastidia a fachada con pintadas cutres (pois se fose Bansky estaría encantada) fraco favor lle fai aos graffiteros, que pinte na súa casa… Estou pensando en pedirlle a un graffitero que me decore unha das fachadas que vou amañar, pero a saber o que me costa!!

Deixar unha resposta

