QUERO VIVIR EN GALEGO

Hoxe cambio un pouco de rexistro. Estou xa cansa abondo de non poder vivir na miña terra no meu idioma. Que sería para min vivir no meu idioma? Pois, primeiro, poder desenvolver a miña vida falando e escoitando galego con normalidade: poder ir ao cine e ver as pelis en galego -calquera!-, poder ler una revista de moda en galego -non hai ninguna-, poder ser atendida en galego nas tendas -sempre!-, poder traducir un texto longo ou un arquivo con facilidade e rapidez… e non sufrir ao ver que o galego é unha moeda de cambio -como desgrazadamente nos divorcios o son os fillos e as fillas-… Unha chea de situacións que non teño na miña lingua, que xa está ben!

Vamos, poder vivir en galego en Galicia igual que os portugueses e as portuguesas viven en portugués en Portugal. Sen extrañezas. Que iso do bililingüismo non é certo…. Hai unha lingua  na que se vive e outras que se falan ou dominan…

PERO NAI SÓ HAI UNHA!

Deixar unha resposta

